emma talar ut


KA-TJIIING ! hemma från en kall träning men det var verkligen kul att träffa alla igen.. efter 4månader. jävla skit idrottslektion som gjorde mig invalid med bruten fot i 3 månader, ble! men så går det när man har en idrottslärare som pucko.. Juuuuste snart är jag, jenny och yasmine klara med pippi ( vååårat lapptäcke).. intresant va, va, va? nej men enligt dem så förstör jag hela, men är ganska klumpig av mig så det kan ju hända att jag gör något feeel (a).. hehe som idag, råka strycka på våran guldiga ram vi ska ha ...hehe den är plastig av sig, men fortfarande tyg.. skitsamma., när jag strök så drog hela tyget ihop och det blev största märket av strykjärnet, wops! haha börja bara garva, men inte resten xD.
men ska kolla på sveriges värsta bil förare nu, mohaha ! puuuussssaaaaaaar från EMMMMMAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0