f ' at bussen

tjohejsansvejsan.
nu sitter vi på bussen , inte så jätte kul eftersom vi åker med matlidas basgrupp, suck.
jaja dogde ball spelas på tv:n inte min favoritfilm direkt , plus att jag såg den nyss. therese och har suttit och skrivit körscheman medans jag geekat med facebook. Det var kö v id stan men nu flyter det på jag längtar lite tills vi är framme men endå inte vi har hemkunskap på direkt , kill me. jaja nu ska ja dricka loka och pussa på min lilla therese .
hörs senare





nu på bussen osminkad och grejer
outfitten
korallfärgat linne
svart kofta
gråa mjukis till detta


 

Kommentarer
Postat av: jonathan

trevlig blogg..snygg va du oxå=)

2009-03-31 @ 17:01:25
URL: http://lifeonweels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0