dålig uppdatering

hejsanhoppsan ,

kom nyss hem efter en lååång dag med inte mycket sömn , jag har vart med ola therese och gordon , vi har väll haft det kul. kollade på tjenare kungen haha, alla vart skit sura på mig för att ja satt och komenterade hur ful tjejen i filmen var. vi käkade popcorn och läsk. jag och ola byggde kojor med hjälp av bandy klubbor och skit , tillslut gick det fakiskt bra och man fick typ plats 4 personer där inne. vi kollade på tv när dom slogs, uuusch . dom var blodiga svettiga och äkcliga, och ola vägrade byta kanal . ah det var typ mina senaste 24 timmar, orkar inte skriva utförligt men ja kul var det ,
puss


sötaste bilden , eveer . hahah <3
Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: ?

är någon av dem din pojkvän?

2009-01-07 @ 15:05:13
Postat av: felicia

nej, gordon till vänster är therese kille, och nej jag och ola (höger) är inte tillsamans .

2009-01-07 @ 21:27:51
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: ?

om jag bara visste vilken sida som var höger och vänster xD

2009-01-08 @ 19:59:17
Postat av: felicia

den blonda är ola och gordon är han med brunt hår :)

2009-01-08 @ 20:14:58
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: ?

okej :)

2009-01-09 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0