felicia=trötter

hejsaan !
en fullpackad dag , inte en ledig stund lektioner och föreläsningar hit och dit, hah är inte van vi som max har typ 1 lektion om dagen!
Jaja, som tur är fick vi suta tidigare, klockan ett. efter det åkte jag hem tog en liten omväg för att ha sällskap med thres och elin, kollade en liten snabbis på en mössa ,  utan resultat.
Aja nu småpluggar jag lite granna, matte och no. Inte kul!  Imorgon är det tisdag och skola + tennis. På onsdag är det kungsberget ! Wooho! , sen torsdag är jag ledig sen fredag skola och helg .
Vad fort tiden går och nu har jag även räknat ut att jag har sex skoldagar kvar tills jag åker till thailand, me like!
aja ska fortsätta med pluggningen ! ,
puss på er !

dagens outit
linne- bikbok
jeans - tiger of sweden
klocka och armband- ur och penn

FLAAAJS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Galet fint linne!

2009-02-10 @ 19:12:13
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0