lösning

glad påsk kan jag blrja med att säga ! sen har jag kommit på att jag ska börja blogga på min andra blogg, mer om det imorgon . Har vart och shoppat idag också fick med mig ett par skor , jeans, kjol , armband, tshirt, skinnjacka m.m , ska lägga upp bilder på allt imorgon om ni vill ? 
aja det var bara det jag ville ha sagt, så imrg eller idag (lördag) så ska jag börja blogga som vanligt igen fast på en annan blogg, så håll ögonen öppna . hörs senare , är bloggsugen

bild sen sommras , gillar den !
therese jag och jennifer

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, ladda upp bilder på det du har köpt :)

2009-04-11 @ 11:21:47
URL: http://iennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter den andra bloggen som du ska blogga på?

2009-04-11 @ 17:49:12
Postat av: Anonym

Therese är nu död.. Hon blev mördad!

så jävla hemskt

2009-06-08 @ 19:42:44
Postat av: johana

hej jag har hört det med therese och jag är väldigt ledsen, jag vill gärna veta hennes gestlösen i bdbn ville in och se hennes bilder jag hoppas du kan sckika det till min msn tack!!<33

2009-08-13 @ 14:41:52
Postat av: johana

hej jag har hört det med therese och jag är väldigt ledsen, jag vill gärna veta hennes gestlösen i bdbn ville in och se hennes bilder jag hoppas du kan sckika det till min msn tack!!<33

2009-08-13 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0