welcome to the dollhouse

 nu är klockan mucho mycket, runt två faktiskt. Jag har redan somnat en gång runt tolv men fick sen för mig att ja var tvungen att blogga lite samt fixa lite grejer..



Imorgon ska ja plugga lite suck ,men det behövs.  Hah har inget att skriva är verkligen trött nu kan tilläga att jag fyller år om 40 dagar idag, inte illa .
Jag ska önska mig en hund ,en mops som ja ska gosa med dag in och dag ut , en liten mops som ja ska ta med ut på promenad med en ipod och ett par solglasägon i vår- sommar värmen. Hah, än så länge är nog detta mer en dröm än en sanning, men man vet aldrig , får hoppas på det bästa . Har iallfall kommit fram till att nån gång i mitt liv ska jag äga en söt liten mops, thats it. sleep tight bitches .


jag en vacker dag för ett tag sen,
kan knappt hålla ögonen öppna längre.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0