i thailandet

hallo, ja ar nu i thailand . det ar min andra vecka vi nu gar in pa . den har veckan har jag gjort lite olika saker mest solat och badat forstas . har shoppat lite en jatte fiin marc jacobs vaska svart typ sadan som finns pa souk gallerian , therese du vet kanske vilken jag menar .  iallfall har det vart strolande sol och jag har blivit lite brun , har fjallat ocksa ursch,

typ imorgon ska vi aka bot till phiphi oarna snorkla och sadara jatte mysigt , hih !  sen maste jag shoppa mera , fast det ar inte sa billigt faktiskt ,  sen ska vi traffa liverpool en liten thai pojke vi lart kanna under alla ar vi besokt thailand , han ar uuurgullig ! aja ska ga och sova lite nu , klockan ar 6 timmar fore hera .

Men jag avlsutar med att saga att jag saknar er dar hemma , och om ngn vill att jag ska kopa ngt till den typ smycke eller ngt kladesplagg so skriv det som en komentar pa detta inlegg. 

puss pa er   <3


oh bilder funkade, sahara ser min vaska ut typ nestan , jag kan stava men dom tre sista bokstavarna finns inte hara .

Kommentarer
Postat av: therese

min efter längtade väska haha :')

2009-03-01 @ 18:38:25
URL: http://thresrojo.blogg.se/
Postat av: henke

Du vet fellan va du lova ;)

2009-03-02 @ 14:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0