f ' utmaning


Utmaningen:
- Länka till den som utmanat.  ina   inus.blogg.se
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

7 sanningar om mig:
- jag hatar ormar ödlor grodor och äckliga kryp
-jag älskar att sporta och röra på mig, blir ibland väldigt handbollssugen 
-jag äter medecin dagligen 
- jag skulle gärna vilja väga 5 kilo till
- jag föddes i karlstad
- min första kärlek hette markus och vi var tillsamans i typ tre år
- det finns en person i min vardag som jag verkligen gillar (mer än nödvändigt)

JAG UTMANAR NU,

de som vill ,

Kommentarer
Postat av: -

Vem är den personen du gillar? :P

2009-03-20 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0