f' stress

shiitpommesfrittes . har inte packat klart än har inte hunnit med ett skit ursäkta språket , men gud vad har tiden tagigt vägen?  pappa måste komma hem snart för jag behöver hans väska för att kunna packa , men ah han sitter nog i planet nu. har laddat ner lite musik till mobilen nu som lär behövas i falun.
Aja ska ta en dusch nu klippa och måla naglarna också, ladda mobil data kamera och ipod också , så ni vet kommer jag ta med min laptop men vet inte om internetet funkar där borta i skogen, men det lär ni märka!

Sen vet jag inte vart emma tagitg vägen , inte så mycket blogg från hennes sida på senaste. jaja uppdaterar nog senare ,

puss  bjuder på lite bilder i brist på annat

gammal bild, anton fredrika rasmus ollie jag ola och hjalmar.

fredrika jag gordon hjalmar rasmus ola elin ollie och anton

hjalmar hugo jag och gordon

jag henke elin therese ina och sofia

jag ebba sebastian krantz och linnea

elin jag och ina
scaary

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du såg ut som the grudge XD

2009-04-03 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0