sovmorgon imorgon

Godmiddag  ! 

Nu sitter jag här hemma i min lilla stuga. ha nej men har nyss ätit . pasta carbonara , inte min favorit direkt!

Idag har jag iallfall haft samtal ,som ni redan vet. Träffade Ina åkte in till stan, där köpte jag ett halsband och en tunika blus typ ? (;

Kollade efter pumps också men ingen är perfekt klacken får inte vara för hög , eftersom jag redan är så lång .Sen får den inte vara för kort heller , inga fula spännen , och inte för blanka och ingen ful klack . Så jag är fortfarande på jakt efter de perfekta pumpsen!

 Tog en fika på coffehouse by george , snickers kaffe me like ! ,  Träffade Henriko och Mathias Elin en stund sen åkte vi hem till mig och spelade lite wii . Jag är inte direkt den bästa på bowling kan jag säga er !
Lägger in bild på tröjan tunikan blusen vet inte vad? :) <3


Felicia Åkerström


 


Kommentarer
Postat av: julia

sv: okej:)<3

2009-01-08 @ 20:54:42
URL: http://justbyjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt fiin var kommer den ifrån??:)

2009-01-08 @ 21:07:26
Postat av: felicia

tack så mycket (: den kommer ifrån gina t (:

2009-01-08 @ 23:04:47
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

felicia, du har inte med dina ögon på enda bild när du visar din outfit, varför inte ?

2009-01-10 @ 01:25:09
Postat av: felicia

jag vet faktiskt inte, det bara blir så . men det är ju endå outfiten jag ska visa och inte ansiktet ? ;)

2009-01-10 @ 01:57:44
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0