måndag

skitdag,
 jobbig teknik uppgift som det var deadline på idag klockan 16. så jag vart klar vid halv fyra typ .
Jag therese Ina elin SA andreas åkte till donken det var lite uppiggande, träffade på henkes lilla bror och hans två kompisar som hade köpt studtsbollar för 150 spänn. haha, alla vi fick en varsin dom hade ju typ 30 st . hah dom började studtsa med sina studtsbollar på donken hah ,så fick en kille en studtsboll i huvudet och typ sprang efter dom . hahha fet  kul . Aja sen åkte vi hem till therese kom på att hennes mapp var kvar på donken , så vi åkte tillbaka dit och sen hem , och ja nu sitter jag här hemma. skit  trött ska lägga mig tidigt idag, lägger in dagens oufit också .


jävligt ful bild trött och sliten ,
idag har jag även fått reda på vem som är skaparen utav "klonken" , hah ni vet säkert inte alla vad det är för nåågot men jag kan säga er att det inte är något att leka med, fast själv kan man inte klonka, men skaparen utav klonken har lovat lära mig allt han kan inom klonkens grunder.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag är då skaparen av klonken, om någon har någon fråga inom klonkens grundlagar kan ni fråga mig :)

2009-01-12 @ 20:41:35
Postat av: gordon

rasmus hur många klonkar är det om man drar sprätten utan att fråga och en box i hjärtat?

2009-01-12 @ 21:48:42
Postat av: jojjo

vart har du köpt din klocka? skitsnygg

2009-01-14 @ 19:03:11
URL: http://twobitches.blogg.se/
Postat av: Rasmus

mycket svår fråga , ska ta upp det på styrelsemötet i helgen men jag skulle kunna tänka mig att det blir 3 klonken för osportsligt uppträdande för sprätten utan att fråga, sen 2 för boxen i hjärtat för hårt spel

2009-01-14 @ 22:20:39
Postat av: oliver

haha klonken är grov ! Rasmus e duktig

2009-01-14 @ 23:03:29
Postat av: Rasmus

det är inte att leka med :P

2009-01-14 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0