F E L I C I A

tjenahejsan , felicia hära !


Idag vaknade jag lika sent som vanligt, alltså runt 2 ? Åt en billys till frukost nyttig som man är. Satt vid datan ett tag kollade tv och tog det lungt. Sen känd jag att mitt rum behövde en rejäl städning så det är typ det jag pysslat med, vill inte att nån ska namäla mig till städpatrullen liksom, så skitit var det nästan , eller ja "nästan".
Men har felicia kommit till undsättning , så nu ser det riktigt bra ut . me like !
röjde ut en hylla också i min garderob och satte alla min hårsprayar parfymer glanssprayar där, ska dusha fixa till mig lite inför morgondagen. Men puss på er .

ps. har laddat ner alla låtar från twilight som spelas på högsta volym nu också , looovet it och loove robert pattinson ds.


mitt rum som städat.
Felicia Åkerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0