en skönkväll+en slapp lördag

hejsanhoppsan ,.
Nu är jag hemma igen har inte kunnat blogga för jag har inte haft med min laptop eller haft tid.
I fredagskväll umgicks jag med mina vänner , ah kan nämna några therese ina sofia elin gordon ola rasmus anton henrik mfl . detvar trevligt tycker jag och ja ha (a) .
Therese och Jag sov hos elin vi kolladfe på harrypotter ,  men mina två vänner somnade så jag låg där själv och kollade, ni vet robert pattinson var med i den filmen , men tillslut somnade jag också.
VI vaknade sen vid halv 11 , kollade klart på harrypotter kollade sen på american pie sen vart jag och elin galet godis sugna , så vi tog på oss jackor med pyjamasen under inge smink och håret helt katastrof haha sprang allt vad vi hade till kiosken plockade lite godis och sprang hem igen therese tog tiden , 11 minuter tog det trotts att vi sprang ungefär hela vägen . Hm vi åt vårt godis undertiden som vi kollade på tredje filmen Sandor slash Ida.
ah sen kom mathias och ja åkte hem
 , puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0