some good things

  •  En dag mindre tills jag åker till thailand, imorgon är det en dag kvar.
  • Jag är friskare , hostar inte lika mycket. ingen feber
  • Har pluggat klart med min no, kan det helt okej..
  • Sista skoldagen på lite mer än två veckor imorgon
  • påfyllningen i min resekassa, mera shopping !

Japp några posetiva saker i mina just nu så gråa vardag, imorgon får jag inte glömma emmas j*vla twilight bok, ha som jag glömmer alll the time, den verkar inte vilja komma tillbaka till dig emma hah, det kan jag förstå (;
nej men emma boken kommer , förlåt för att det tagigt sin tid ^


Här kkommer jag befinna mig snart , ohyes !
Kisses / felicia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är fortfarande itne avundsjuk Felicia, fortfarande inte.. ^^ <3

2009-02-19 @ 00:15:13
URL: http://enforsberg.blogg.se/
Postat av: Emma

haha men jag dör inte :).. <3

2009-02-19 @ 13:22:09
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0