oj shit !



emma lever emma lever

förlåt för den dåliga uppdateringen. men har inte haft tid till data o.O ...!
i veckan har jag vart med min pojkvän träffat fanny, det var typ hundra år sedan vi hade träffas. det var sjukt skönt att få träffa henne igen, vi var i stan och chilla. sen har jag vart med mina två otroliga kompisar, jennifer och therese. haha alltid lika kul att få träffa dem. tjejer jag älskar er !, men nu så sitter jag hemma och myser med min pojkvän.. min mamma fyllde år idag så gratta henne och lite sånt (: ..

ha-ha jag, jp & täss köpte B&J glass, vi krigade om pengar i 30min.. alla skulle lägga ut 40kr för coca-cola, chips och glassen.. men vi var alldrig riktigt smarta att inse att vi inte var skyldig varandra något, asso vi är töntar så ni vet. haha vi hade till och med problem hur vi skulle dela upp glassen, sååå dramatiskt ;D.

Före och efter


Pussar från emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0