feliciiiiaaa

hejsaaan duudees .,
nu är jag hemma och har vart det ett tag skolan var helt okej, provet gick bättre än förväntat ! weei .
Nu är det inte länge tills jag åker,  jag kommer faktiskt ta med mig datan så det blir något inlägg ibland även fast jag befinner mig nästan på andra sidan jordklotet !
Ikväll ska jag packa och plugga lite, mest packa, solglasögon vår minitv/dvd fixa med ipod min rosa digitalkamera packa ner min rosa laptop fixa lite med medecin krämer och sådana tjejprylar hah. kläderna har jag i stort sätt packat så det är ready.


Therese och ina har vart hemma hos mig och jag har sagt farväl till dom, fyfan i helvete vad jag kommer sakna er två.
sen finns det lite annat folk jag kommer sakna också självklart, sofia tex., ;)

Vill ni se en videoblogg ? jag och therese har gjort en , något ni är intresserade av att se ?


Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa VB :D

2009-02-19 @ 20:25:53
Postat av: Anonym

jaaaaa VB :D

2009-02-19 @ 20:26:08
Postat av: Anonym

sv: naw tackar så mycket, du är sockersöt!

2009-02-19 @ 20:29:39
Postat av: Jennifer

fett snygg design ni har ju! :D

2009-02-19 @ 22:07:15
URL: http://jbengtssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0