f' godmorgon

hejsan sötisar !
Jag vaknade för en stund sen, har inte kunnat sova så great eftersom jag hostar realtivit mycket.
Nu känns det faktiskt lite bättre, men om det blir sämre ska ja åka in och ta prover så ja kan få medecin..
Aja idag åste jag plugga trotts mitt tillstånd hah, no no no för hela slanten . suck suck suck men vad gör man inte om man är typ stöörsta g333k333n 3v3r ?Skämt å sido , nu ska ja läsa om atomer och massa onödigt kraffs...
hoppas ni har en härlig dag, puuss på er
Feliciaaa


mitt och inas umgänge i lördags, haha

en liten bild på mig också innan jag går !
<3



Kommentarer
Postat av: sanna

sööt :)

2009-02-17 @ 16:43:57
URL: http://ssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0