tack

hej igen  . Jag har tagigt en liten funderare och har beslutat mig för att inte sluta blogga. Men som många av er tyckte ska jag skaffaf mig en egen blogg. Blir jätte glad av er som komenterade och som ville att jag skulle fortsätta, tack till er. Men håller på att grubbla över ett nytt bloggnamn , förslag någon ? eller ska jag ta upp någon av mina gammla bloggar ?

sitter faktiskt i bilen just nu , snart framme i göteborg ! Puss / Felicia


sofia och jag "tjockisar" på ica maxi i falun .<3

Kommentarer
Postat av: maja

Kul ! :D



Men hur är det med emma egentligen? Mår hon inte bra eller varför har hon slutat?

kram

2009-04-09 @ 21:30:06
Postat av: Sofia

Hoho, sötnosen :)



Haha, emma mår aldrig bra :P

2009-04-10 @ 01:02:41
URL: http://enforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuuuuuuuuuuud va bra ja ta upp någon gammal :):)

2009-04-10 @ 13:41:51
Postat av: Melissa

sv: hihi tackar så mycket :)<33

2009-04-10 @ 20:42:21
URL: http://lyyxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0