f' vår ?

hejsanhoppsan,
idag har det vart en underbar dag, med underbart väder. Man bli på mycket bättre humör tycker jag.
Idag har jag på morgonen passat min lillebror , sen har jag vart med eloise . Vi har trallat runt i stan och letat efter en jacka och ett par skor till mig, kom hem med en jacka från cubus, fin enligt mig .
Sprang runt i typ 100 skoaffärer men hittade inga skor ja ville ha, men ska kanske ge mig ut på en ny färd imorgon om jag har tid, kanske drar med mig thres och jennifer?
Aja ello och jag köpte Ben&Jerrys och mumsade på i vårsolen , jag älskar våren , aja laddar upp lite bilder från dagen ,
puss



snygga kak-ello

dagens
chinos- gina t
kofta - h&m


Kommentarer
Postat av: therese

du är så sötis

2009-04-05 @ 12:17:10
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0