wops

har inte kunnat blogga pga av att jag har flyttat in i mitt rum och har inte haft tillgång till internet då.. men fick det inkopplat nyss :). hoppas ni har överlevt i alla fall. och ser att gulliga felicia har ändrat header, skit fin? eller hur.  Men det kommer bli mycket blogg nu :).. go go go..
Hmm.. måste köpa massa kläder !! är jätte beroende, men bara för jag vill ha så finns det inga fina typ -.- nooot funny...





Hahah idag så var alla i 9b och 8b med i helasgården och kolla på när några hoppade isvak, asso de hoppar i med kläder på och sen ska man komma upp från hålet i isen.. läskigt! haha jag var för feg för att hoppa i så jag och yasmine kolla på , det var skit kallt! fast det var bara 3styckna som hoppade.. puckon -.- haha..

BIIIIIIG LOOOOVE / EMMMAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0