What goes around comes around

tjenare sötisar  !
Nu är wipeout slut eller det var rätt länge sen faktiskt , haha sitter inne på facebook och spelar ett sjukt spel , fashion wars heter det , kortfattat kan man förklara det som gjengkriger för tjejer . hah sjukt.
jaja , imorgon börjar en ny vecka hade tänkt att lägga upp lite saker jag ska hinna med innan fredag



  • Laga klart hemkunskapen med therese [ ]
  • Nationellaprov+No uppstats [ ]
  • Plugga i massor [ ]
  • Tennisträning [ ]

Det är väll det viktigaste sen har jag ju 10000 andra grejer att hinna med , jaja ska nörda lite fashion wars och sova, ffunderar på att ta med min lilla laptop till skolan imorgon , har allt jobbb på den, jaja .

kisssees <3




jag och min underbara vän therese, hon är så mycket bättre än vad hon tror och kommer klara no:n galant jag tror på dig , du fixar det vännen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0