update

holaamigos.,
nu sitter ja vid datan igen , nu har ni nogot att gladje er at idag har det vart daligt vader.  regnat och askat mycket, ett riktigt skyfall. typ 10 ggr varre en ett spo regn i svergie.
hoppas det iinte regnar imorgon, !  har nyss kommit hem till hotellet vi har vart ute och etit pa stranden, provade ngt konstigt till efterrett , deep fried ice cream , ah asso fritterad glass, skumt men det var ganska gott. Sen ner jag kom in till varat hotell rum var det en odla der inne, so nu ar jag skit redd och vagar inte ga hem igen, asso jag sitter i en datasal typ , hann inte packa ner min data, heehe (a) .

Hm imorgon ska ja bara tjilla vid stranden om vadret e bra ! ,fjallar mer en nogonsin  inte bra ! !!!!!

Aja klockan e 11 pa kvallen ska dra mig till sangen snart , vantar pa att ngn roolig ska logga in pa msn , therese eller ngn jag inte snackat med po ett ttag nug .\

Ble , nu kom en spindel hatar alal kryp hera,. nu tror ni sakert ja bot po versta daliga hotellet med odlr och grejer, hah.

sooliga , eller nej regniga pussar  fron mig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0