FELICIA

tjoflöjt ! , nu är jag hemma har inte uppdaterat mycket för jag har inte riktiigt kommit in i den svenska dygnsrytmen så igår somnade jag vid sex och vaknade vid sex också ^
jaja, idag i skolan har det varit stressigt ! , men det är väll något jag får vänja mig vid eftersom det kommer vara så nu fram tills terminens slut. Fick reda på nationella betygen från svenskan, nja ja e sådär nöjd fick mvg på läsförståelse, vg på muntligt och vg på skriftligt..
Hade också nationella muntligt idag i engelska, nja gick sådära, engelska är inte min starka punkt !

Aja ska inte tråka ut er mera nu, kan bara berätta att jag blivit kallad neger typ 1000 ggr idag. ha , men ja ja som inte tyckte ja var så brun..

Lägger in dagen outfit också,


sen en vit tshirt med tryck lägger in senare, nu ska ja plugga och ´kanske baka en liten grej jag och therese hittade mums !
Kisses / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0