felicia'

hej sweeties. Min dag har vart helt okej , har fått mycket plugg gjort mer än vanligt i skolan iallfall ! har vart på tennisträning, nja nästa termin tror jag att ja slutar och börjar gymma istället ! Sen har jag glufsat i mig en mcfeast meny med en mcflurry oreo som grädde på moset ! . 

tyvär blir det inge kul bilder outfit och så idag eftersom jag nu är mycket trött och ska läsa lite på en av mina svenska böcker, den kan ni få se, hehe

Sen svar till den som sa att jag skulle lägga in bilder från thailand , så kan jag säga såhär det kommer, troligtvis i helgen eftersom ja har super mycket plugg dom här tre veckorna framöver. så nja ge inte upp, helgen blir det nog!

Sen therese, vi är i behov utav en av dina proffsiga designer, snälla söta rara ? (a)


kan en bok se tråkigare ut?, aja man ska inte dömma av utsidan , ska ge den en chans eller jag är faktiskt så gott som tvungen att läsa ut den här boken, suck !

Kisses , felicia <<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0