f ' lördag

hallå sötosar!
sitter i min lilla säng nu, min dag har varit good !



Träffade carolina i gullmars och vi åkte till farsta käkade på donken träffade emma jennifer och therese en snabbis också. sen åkte vi vidare hem till mig gick till cooola centrum hyrde en film och sådära och gick hem till fabian. Träffade även Markus som var dära, vi snackade lite och gick sen ut , men gick tillbaka till fabian sen pga av att det var så kallt . vi kollade på film och så lite mys , en skräckfilm med FYRA plus , heh . fabian var lite skraj och skrek till en gång faktiskt , höh gulligt . jaja time to sleep . godnight bitches .



hah lyckades laga mina solglasögon idag , ja är så bra !
kisssess <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilderna från thailand?=??

2009-03-22 @ 12:34:36
Postat av: Anonym

vart har du köpt brillorna ??

2009-03-23 @ 15:35:58
Postat av: Felicia

Brillorna köpte jag på glitter förra säsongen, men det finns liknande på tex. wedins :)

2009-03-23 @ 16:02:38
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0