f ' live your life

Nu kommer det här supertråkiga man gärna skulle vilja slippa eller ha en robot eller något/någon som kan fixa. Vad tror ni jag ska göra ? . hm jo städa rummet damsuga och hela rubbet innan jag åker till falun det ser ut som en bomb här inne , hehe ! sen ska jag även packa , hatar att packa ! plus att jag måset plugga lite också ! Sen vill jag även hinna med och sola attans , kommer aldrig hinna allt detta.
Jaja det är bara sätta fart! ,




Ska även svara på vilken värmespray jag använder,

 den heter sutdio hot straight typ , kostar runt 50 lappen skulle jag tro. På mig fungerar den utmärkt och mitt hår blir inte lika slitet , plus att mitt hår blir lenare och mjukare när jag använder värmesprayen , så för er som använder plattång dagligen och får slitet hår pga av detta skulle jag verkligen rekomendera värme spray, !


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; inga problem ;>

tack så mycket!

2009-03-29 @ 16:41:35
URL: http://ladreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken snygg rosa plattång :D

2009-03-29 @ 20:58:54
Postat av: felicia

aah tack visst är den ;)

2009-03-29 @ 21:40:53
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0