Beacuse of you

Tjenare , nu är jag hemma igen från min lilla therese. vi hade det trevligt som vanligt, matlagningen gick sådära.
Råkade ha lite för mycket salt i Kokoscrepsen therese hade konstigt mini ris som vart lite udda, plus att ena apelsinsåsen vart lös och den andra tjock . brödet smakade skit , men det skulle det göra så där gjorde vi inget fel !


Nu sitter jag och pluggar hade tänkt att bli klar med mitt svenska 32 nu, så det blir hårdplugg med tropisk juice och lite choklad. är man tjockis så är man?

                                                 hörs senare och lägger in bild på maten senare också , titta hit då!

Kommentarer
Postat av: jessi

en fråga till dej, plattar du ditt hår? dom e jätte jätte platta, vill oxo ha sånna :o

2009-03-24 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0