VAKEN NU

1/1 -2009
Gott nytt år alla ! ,  hmm.. vi vaknade halv fyra idag typ efter en sen kväll till sex på morgonen. kollade på tv hela dagen. sen när sista man lämna huset ( jp ) så somnade jag och nu vakna jag heh. jag kommer inte kunna uppdatera så mycket för mina baterier ar dött ur både musen och tangentbordet , cp. så bloggar från min lille bryysh data nu . men imorgon kväll så ska hela skiten funka !, ååh mår illa av all choklad ätande och all 1kg godis haha. men ha det såå bra. puuuuusss !

Emmmaaa

Kommentarer
Postat av: bäkka

du skrev aldrig någon kommentar i mitt inlägg "Ungdomens gift", men det kanske vvar så du ville ha det? (;

2009-01-01 @ 23:13:37
URL: http://dirtysilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0