tjoho

tjatjatjatja ,
nu är ja hemma , igår kväll var jag hemma hoss gordon med therese elin SA hjalmar ollie rasmus , ah och sen kom mer folk . Sen sov jag hos therese vi var trötta men somnade inteför ens sent /:  Therese och ina var även hemma hos mig igår , vi hadedet revligt therese sminkade mgi , det tog drygt en timma för bara ögonen, sen var ina tvungen att åka hem , så ja det var då jag och thres åkte till gordon, ja en helt okej kväll faktiskt .
idag ska jag träffa lite folk igen , kul ! 


kvällens outfit ,                                                        felicia å ina

Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: tove (:

tacktack , vem är du ? :)

2009-01-10 @ 17:29:31
Postat av: tove (:

tacktack , vem är du ? :)

2009-01-10 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0