thres gästbloggar (i smyg)

Hej och hallå, Nu är det så att jag skriver ett inlägg här eftersom att jag inte har så mkt annat att göra för stunden, och jag är tillräckligt busig att inte fråga innan också, men jag tror inte felicia eller emma sliter huvudet av mig (A). Jag tänkte säga till emma eftersom att hon inte svarar på mitt sms så kan jag skriva här, jag glömde mina smycken och min klocka i ditt rum, jag skulle gärna vilja hämta dom imorgon, :), jag kommer förmodligen ringa till dig imorgon också men whatever. Jag tänkte lägga några små ord för felicia och emma, and here it goes!

Felicia och emma ja, dom är nog några av dom sötaste människorna man kan hitta, båda är unika i sitt sätt och har sina egna sätt att se livet på. Det uppskattar jag hos dom små töserna. Dessutom är båda, och inte lite smått bortskämmda, (and you know it!) haha ;). Ni två ger ungdomen ett helt nytt ansikte, jag skojar inte, man kan inte känna sig mer barnsligtvuxen på samma gång som jag känner när jag är med er, (även fast jag är yngst av oss). Tack för att ni gav en gultkant på mitt 2008, och jag hoppas på ett lika bra 2009 med er, om inte bättre! puss på er,

 
/ thres som fes,
(internskämt)

Kommentarer
Postat av: thres som fes

visst är jag lite gullig!?

2009-01-02 @ 02:15:16
URL: http://thresrojo.blogg.se/
Postat av: felicia

haha therese, jätte gullig ! <3

2009-01-02 @ 02:49:07
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0