T o r s d a g

hejsanhoppsan ,
har precis kommit hem f rån ännu en dag i mitt fartfyllda liv, haha
I skolan har jag jobbat teknik hela dagen jag och ina gjorde en jätte fin affisch om vårt arbete , ah vart ganska nöljd med den faktiskt !
Efter skolan stannade ja kvar väntade på threse ina gordon och andreas och elin som åkte till farsta tillsamans , tog en sväng till donken mums . sen till godismonstret haha , vi hann även med en tripp till stadium andreas provade båtar , typ strl 47 ..
Men hade tänkt att lägga in lite bilder på lite kläder jag köpt i veckan typ men inte visat , får se om ja orkar , men lägger in dagen outfit iallfall . puss

Puss och kram jeans,
linne bikbok
tröja- ginat
klocka-urochpenn

Felicia Åkerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0