party party, thres gästbloggar

hejeeeeej igen thres här! hm, eftersom att emma gått och dött, eller snarare börjat läsa, så kommer jag här och hjälper till med inläggen yeah! ;), hm idag var en trevlig dag, först träffade jag lilla felicia, eftersom jag fösrov mig som vanligt kom hennes mamma och hämtade upp mig, hm pinsamt, vi åkta till stan och fillan shoppade sig lycklig som vanligt, sen så fikade vi (hon) på espresso house, och jag varnar er, mocha latte är inget att leka med, smaskens ;), efter det hämtade mamma upp mig i farsta centrum och köpta sl kort plus yeeeeeeeah. finaly! Hm . Åkte hem och fixade till mig lite och stack ut och träffade Elin &co!, många söta små kisar, vi hade det trevligt och tjilllllllllade! Kanske inte fullt så intressant att veta det här men whatever,^  och ett STORT grattis till elin som fylller hurra hurra hurra hurra, 16 hela bast! fan asså körkort nästa lr? :), dags att slagga, puss på'r


Kommentarer
Postat av: elin

tack tessan ! :)

2009-01-04 @ 11:27:47
Postat av: anna

varsegod :) kram

2009-01-04 @ 12:07:51
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: anna

svar, varsegod :) ha en bra dag. kram

2009-01-04 @ 12:08:17
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0