på väg

till stan nu, jag sitter på tunnelbanan med laptopen i högstahugg. Therese sitter bredvid mig , hon ska byta sin halsduk och mössa , jag ska kolla på lite grejer. ikväll ska vi träffa alla våra söta vänner, ska bli kul har inte träffat dom på ett bra tag nu. ' Disney on ice var väll kul , hah ja satt och vänta på att nån skulle ramla men det hände bara en gång.
dom gjorde jätte många piruetter ?stavning? och ja trixs eller vad det kallas, är inte alls inne i konståkningsvärlden . men nu ska jag pacna ner datan och vara lite social , mitt espressohous kort är med också , så mhm fika blir det.
puss

ingen passande bild , så det vart den här. min och thres klocka .
felicia åkerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0