KNASIIIG MÅNDAG

tjenare kexet ! har pluggat in lite skit om första världs kriget, läxförhör på onsdag -.- . ehm idag var jag i skolan, det hände lite saker, eller det hände mkt, allt som hände idag skulle fylla upp hela aftonbladet. först vare två jackor som blev snodda, fjällisar typ. så var det bråk om det i skolan, och kaose. sen så vare hmm hmmhh.. nämner inga namn som klottrade på toalet och skiit., och många blev sura på dem så det var stööörsta bråket med elver och lärare.. heh. man kan säga att det var tredje världskriget, folk slog ner varandra i hallen och vissa var helt galna... hah nej skoja ! men det är sant att det blev lite bråk "tjafs" , min skola, ni vet :P . crazy...  men nu ska jag äta mat, jummi ! någoting med kyckling, smaskigt värre. puss på er




/ emmma

Kommentarer
Postat av: isabel

vad använder du för läppstift/läppglans eller vad det är :)?

2009-01-19 @ 20:41:36
Postat av: Emma

jag använder ett rosa läppstift från loreal :), kan kasta in en bild på det imorgon, puss!

2009-01-19 @ 21:19:23
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Pisto

Det vart bråk i skolan bara för nån skrivit masssa rasistiska saker i en toa, och dom skrev att det var av mig ;p Så det var mitt vackra namn som orsakade allt kaos :D

2009-01-21 @ 19:27:18
Postat av: Emma

haha wooho grabben :), snabb sammanfattning (; hah. men överskatta inte ditt efternamn nu (; hahah

2009-01-26 @ 19:44:42
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Emma

haha wooho grabben :), snabb sammanfattning (; hah. men överskatta inte ditt efternamn nu (; hahah

2009-01-26 @ 19:44:46
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Pisto

Du... Håll käften, jag säger bara en sak lilla emma pemma päron pung, MICKE P!! :D Och jag är Philip P! Så du vet reglerna ;)

2009-02-02 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0