hemma för en stund

hejsanhoppsa,

nu är jag hemma , har vart och checkat rean , nja skapligt.
fick med mig en kofta och en kjol , bara koftan var på rea. men det var lite stressigtr eftersom vi hadfe brottom hem , så får åka tillbaka nån annan dag. hittade desvärre inga skor, fy jag har så svårt att hitta skor.
vi sprang runt som galningar efter sl center, det i tc var det typ 50 personer på tur , som en kö till typ nån koncert. vi orkade inte vänta och åkt etill gullmars kom dit typ tre min över fem , och deras sl center stängde fem . tooobadie !
men då tröstade vi oss med lite fika på espresso house och vart på glatt humör igen , träffade sebbe och affe som lullade runt i gullmars. aja ska fixa mig nu , lägger in outfit senare , puss


felicia åkerström (bild från sommras)

Kommentarer
Postat av: Bella

åhh tusen tack :) snällt!

2009-01-03 @ 20:34:13
URL: http://bellablogg.se
Postat av: anna

gud vilken mysig bild på headern ! kram

2009-01-03 @ 22:51:20
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0