hejsan bloggläsare

hejsanhooppsaan , nu är jag hemma igen.
Har vart i skolan, jobbade bild . gick väll sådära inte bra inte dåligt. sen fick vi nya no uppgifter inte så kul det heller atomer och grejre, inte riktigt min grej :)
sen har jag vart med ina vi kollade tv ja lockade hennes hår och lite annat mys.  vi var också på kunskapsgymnasiets öppna hus , jobbigt med en  info förelsäning typ i en timme , visste typ allt dom sa endå (a)  , aja orkar inte skriva ska plugga och ääta . så puss på er

ja lockade inas hår med plattång :)
Felicia

Kommentarer
Postat av: Jenny

fin blogg! :)

2009-01-29 @ 20:41:58
URL: http://jjennh.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du ingen bild på hur det blev? :) iaf kan du väl lägga upp den i nåt inlägg? :) kram

2009-02-01 @ 17:38:21
Postat av: felicia

tyvär har jag ingen bild på resultatet, men kan lägga in en annan bild på mitt hår jag lockade med plattång? Kram

2009-02-01 @ 23:25:33
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0