felicia hära

nämen hejsanhoppsan,
nu var det verkligen länge sen jag skrev. Men jag har haft mycket annat för mig som jag prioriterar högre än bloggen, som skolan och vännerna..
Aja nu sitter jag hemma och pluggar efter en dag i skolan. Vi övade inför nationellaproven på engelskan sen hade vi idrott, körde badminton . ganska kul faktiskt !
Sen åkte jag till globen köpte en ny tröja , den visar ja inte förens ja tar på mig den (lördag antagligen) .  har faktiskt shoppat ganska mycket senaste tiden, får väll ta och visa er allt när jag får min kamera tillbaka , eftersom min webbkamera är 1,3 megapixlar liksom..  Och ja en ny kamera får jag imorgon eller övermorgon , så titta tillbaka inom närmaste tid !  lovar att blogga mera än såhära !! . puss på er '


jag just nu, trött . trött på alllt ._. imrg är det öppet hus också ! , kul .
 henrik om du läser det hhär ta med min hörlurar imrg <3
Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: ina

sv: skryt lagom (a)

2009-01-28 @ 21:43:32
URL: http://inus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0