Emma' - skirts

Helloo amigos, emma hära
blev påmind om att lägga in lite pic på det jag bestält, två kjolar visar jag er. sen vare en mörkgrön tröja och ett svart linne med en roset på, men det svarta linnet var iite liten så gav bort den till min lille brysh girl, hon blev glad iaf. men det skiljer inte så stor skilnad på oss eftersom honär 94a :). men men, så mami bestälde ett nytt linne till mig med en större storlek, så det borde komma i veckan iaf :)



vi fick lite tips om vad vi ska kunna förbättra i bloggen. dagens outfitts och sådant :), det är bra att ni säger vad ni tycker ! jag ska försöka lägga in dagens outfitt, men det kommer inte vara något spec eftersom jag bara använder mjukis när jag har gips. men felicia kommer underhålla er med outfitts undertiden tills jag står stadigt på två ben igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0