dagen

hejsansvejsan .
idag gick jag upp realtivit tidigt eftersom jag ooch min gode vän therese skulle iväg och kolla när grabbarna grus lira innebandy . Vi åkte ganska långt , sen kom vi fram till hallen , tyvär en förlust med 6 - 1 aj aj aj !
aja efter det åkte jag thres goggan ramsmus ollie adam SA in till stan dom käkade på bk medans ja och thres gick till espressohouse,  tog en mochalatte och en lite smörgås hah (a) . Sen mötte vi ina och sofia , och killarna åkte. vi gick och kolla på jeans och ina hittade ett fynd ,ett par tiger of sweden jeans på halva priset , ha me like ! :) ,
men nu ska ja försöka få lite info om bagagesystemet på en flygplats, jävla teknikskit .
aja puss på er .

Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får tag på SAS. Deras bagage utrymmen är nog high-tech ;) <3

2009-01-18 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0