bio

hejhej

jag kom nyss hem , har vart och kollat på allt flyter . den var väll inte det bästa jag sett, men lite småtrevlig sådära. Hade en tjej bredvid mig som satt och skrattade åt allt, även fast det inte alls var kul. skrattet hördes i hela biosalongen, jobbigt. aja , imorgon morgon ska jag på disney on ice, det är en traditon typ. pappa får gratis biljetter från jobbet. efter det åker jag nog in till stan och kollar rean, ska kolla efter ett par skor och en kjol jag såg på febb's blogg, jätte fin !

Lägger in dagen mycket enkla outfit, jeansleggings och tjockiströja från mtv. föresten tycker ni inte emma bloggar ganska dåligt just nu ? , puss påer
'
Felicia Åkerström

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästan lika dåligt som du ! :)

2009-01-03 @ 00:37:24
Postat av: felicia

menade inte dåligt på det sättet utan att hon inte skriver..

2009-01-03 @ 00:40:01
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt din mtv tröja? :)

2009-01-04 @ 19:18:01
Postat av: Anonym

Skiit fiin tröjja (tjockiströjja) var e den köpt?

2009-02-11 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0