TORSDAG


tjalå, inte gjort någoting idag, åkte till skolan och gjorde nationellaprovet och sen kom pappa och hämta mig, skit jobbigt att vara sjuk. har skit ont i magen och huvudet fortfarande... hoppas verkligen det har gåt bra för mig nu.. men men, ehm tror jag går till skolan imorgon, jag venne om jag orkar eller inte, får se.. kommer bli skönt med helg, och på måndag får jag ta bort gipset, wow! , skulle igentligen tagit bort det idag men jävla skit prov kom ivägen -.- , har kollat på wild child idag, den var faktis bra !, bättre än vad jag trodde. ehm jaah, ska försöka äta något om min mage acepterar det, har för det mesta bara levt på nudlar -.- .. ciaaao

PUSSS & KRAAAAM EMMMAMAAA


Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag vill också se wildchild haha

2009-02-08 @ 09:28:46
URL: http://coralchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0