THE GRUDE 3 HOS MIG NU

hello sötnosar, emma hära.
är med min underbara pojkvän nu, vi ska kolla på film snart, the grude 3 :).. haha jag kommer bli rädd !! ska berätta en ointressant sak nu, ella fall för er , jag kan gå nu :D! eller lite , är lite mongo i trappan och går som en snigel men och :).
JUSTE !,  IMORGON ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG OCH JAG FYLLER ÅÅÅR !!, 16 YAAAOOOU ..
och så kommer släkten under dagen, sen så ska jag och viktor åka in till stan och äta och kolla på bio, vi har inte bestämt vilken movie än, men det är löst snat :).. inte twilight iaf :(.... viktor hatar den haha, fan till tönten. ska vara social med maah boy nu, hörs imorgon.
puuuussar från emma


Kommentarer
Postat av: Nora Kjellson

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN <3333

2009-02-14 @ 10:36:10
URL: http://twiinsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0