svar på era frågor

Någon undrade vart jag köpt min mtv tröja. Såhär ligger det till. Den tröjan har jag inte köpt utan jag fick den av min pappa som i sin tu fick den av mtv.  Eftersom han jobbar ihop med dom.

Det var någon som frågade vem steijner var och ja , det är en kille i min skola filip heter han. men vi känner inte varandra så bra, vad mer vill du veta ? ^

sen var det någon som undrade om jag och ola inte var tillsamans längre, hah och du har nog fått det om bakfoten, jag och ola har aldirg varit tillsamans, men däremot är vi goda vänner , ibland ^


                                                                                     Felicia   Åkerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0