sista inlägget för idag

holahola,
nu blir det ett sista inlägg för idag. Imorgon har jag som sagt ingen skola, det är verkligen jätte skönt. Men Ina kommer hit imorgon vid 11 och pluggar engelska med mig, vi är på samma steg och kommer ingen vart.  Ett väldigt svårt och tråkigt steg enligt oss! Sen får jag se vad som händer, hade tänkt att lägga in lite av mina kläder jag köpt den senaste tiden och visa er, kan det vara något ? om ni har något tips på vad vi kan skriva om så skriv det i en kommentar här nedanför så blir vi glada!,   nu ska jag kolla på en film och hälsa på johnblund, hih . puss

Felice  '


Kommentarer
Postat av: carro

"dagens outfit"

2009-02-02 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0