kungsberget

h ejsan hoppsan,

nu är jag hemma, min dag har vart toppen bra, sjukt roligt! bra väder trevligt folk ja riktigt härligt.
Jag therese och Sofia började åka själva ett tag, efter det träffade vi gordon steijner hugo mathias och hjalmar och åkte med dom för det mesta, kul.   det som var lite mindre kul var när gordon och hjalmar åkte på mig och therese i ankarliften vi skrek som två rädda  grisar, båda vi är lite smårädda för liftar , hehe.
Sen var det lite kul att gunga i sitliften hah, bussresan gick bra, hemvägen var roligast !
jaja, lägger in några bilder .

puss

bussresan dit, lite folk .

mina therse och sofias skidor !

sofia therese och jag i liften


jag , riktigtfulbild , men bara föratt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är steijner?

2009-02-11 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0