kebab

nationella proven idag gick faktiskt helt okej bra, jag valde att skriva krönikan och den vart ungefär tre sidor lång, lagomt !
efter det skolan vart det en tur till gordon, andreas tog snygga bilde som ni ser nått inlägg ner. Sen åkte jag hem plugga lite, sen åkte vi och käkade kebab. hah, det varr gott men åt inte kebabrulle utan tallrik :) smaksens !
aja har kollat lite tv och läst min älskade bok kan inte slita mig från den , så nu ska ja gå och fortsätta med min sträckläsning,
PUSS'

hehe ,

dagens outfit
blus- gt
jeans - tiger of sweden
Felicie'


Kommentarer
Postat av: Melissa

du är verkligen sjukt söt!

2009-02-07 @ 11:40:59
URL: http://hortobagyi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köper man tiger of sweden jeans? och hur mycket kostar dem?

2009-02-07 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0