JAG LEVER (nästan)

tjillevippen,
det var ett rejält tag sen nu, har inte bloggat sen torsdags om jag minns rätt?
Jag har inte haft någon ork till det , men nu är jag laddad för att blogga mera !
Tyvär har jag blivit lite sjuk (passande när jag åker till thai på fre) hostar väldigt mycket och har nu även haft lite feber.
Fyf*n vill inte bli sjuk till thailand, tur att jag är ledig imorgon så jag kan krya på mig lite! Hoppas jag blir frisk .
Aja min dag har vart sådära, musik prov gick väll okidoki (fult jag vet men mitt och inas lilla uttryck idag). SEn nationella svenska muntliga kunde gått bättre. Wellwell, hoppas det är bra med er!
Letar just nu rrunt efter balklänningar, som ja ska sy upp i thailand? Någon som vet en snygg klänning? Ge mig tips vart man kan hitta?
Tack på förhand och maany kramar från Felicia

Funkar inte ladda upp bilder nu :'/ lägger in nån senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0