huvudvärk

hejsan  sötnosar !
hoppas ni mår bra, ja skulle må toppen om huvudvärken inte dunkade i mitt huvud.
aja det går nog över snart ska äta och ta det lungt en alvedon kanske, ?  skolan idag var helt okej , var tvungen gå på två svenska lektioner men annars var det bra.
jag och therese åkte hem till mig efter skolan ,  kollade på lite kläder tills imorgon när vi åker till kungsberget för en härlig skiddag, tyvär när ja och ola kollade vädret idag var det tjugo minusgrader, fyfan säger jag bara , det måste bli varmare tills imorgon ! , kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ha min peak jacka eller goose väst ? ilandsproblem verkligen !


väst eller jacka ?

felicia åkerström

Kommentarer
Postat av: thres

jag skulle vilja fråga dig en liten oskyldig fråga, (A) <3

2009-02-10 @ 19:52:31
URL: http://thresrojo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jacka :)

2009-02-10 @ 20:40:01
Postat av: Anonym

jacka

2009-02-11 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0