Hmm..

tjenixen emma hära, är typ frisk, lite snurrig i skallen men det är jag alltid så frisk, ja? hoppas ni är friska i alla fall! gör inte så mkt, var hemma idag igen, chilli chilli. vad ska ni göra i helgen ? :), det var länge sen ni kommentera, hmm.. i helgen ska jag inte göra så mkt, pluuugga och träffa min älskling, har prov i veckan som kommer, ush. Kommer inte blogga så mkt i helgen, som alla andra helger men ska verkligen försöka.. har ni några ideér om något som vi kan underhålla er med i bloggen ?, men om det är nåågot, kommentera !, pusspuss

rakt eller lockigt ?


 

/ emmaa


Kommentarer
Postat av: isabelle

du har glömt att lägga upp bild på ditt läppstift :) Vene, både lockigt och rakt är fint på dej.. Har du lockigt hår av dej själv eller har du lockat? :)



kram

2009-02-06 @ 17:50:46
Postat av: isabelle

du har glömt att lägga upp bild på ditt läppstift :) Vene, både lockigt och rakt är fint på dej.. Har du lockigt hår av dej själv eller har du lockat? :)



kram

2009-02-06 @ 17:50:59
Postat av: frida

ah de är dom verkligen :D

2009-02-07 @ 11:58:20
URL: http://fridalj.blogg.se/
Postat av: Anonym

båda var riktigt fint

2009-02-08 @ 17:40:07
Postat av: Emma

tack :), ooh juste fan.. jag ska lägga in bild på den i veckan, jag lovar ! puss

2009-02-09 @ 12:21:11
URL: http://twodreams.blogg.se/
Postat av: <3

båda var jätte fint :)

2009-06-13 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0