felicia packar

hola amigos ..
nu håller jag på att packar , hittade min klänning från topshop den färgglada jag köpte i sommras jag knappt hann använda. men hur fräsch är inte den till en brunbränd kropp? provade den nu, nja just nu är jag ganska så eller inte ganska jag är rent ut sagt vit. fy vad ajg längtar tills jag blir brun, man känner sig 100 gånger så mycket fräschare, eller hur ?.  så den är ett måste i min packning , hitta även lite annat smått och gott, plus min nya leopard bikini ni vet den från h&m , aja back to the packning . kisses


till en brun kropp så är det great !
lägger in videobloggen nu också ,
Felicia '

Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

gud vilket fint linne vart har du köpt det?! (a) :D

2009-02-27 @ 13:30:03
URL: http://erikssonfjollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0